Реалізуючи вимоги Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 103 з даного питання, районною військовою адміністрацією вживаються необхідні заходи, спрямовані на вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, підвищення відповідальності керівників виконавчої влади на належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян та на розв’язання проблем, які спричиняють такі скарги.
Для належної організації роботи зі зверненнями громадян та з метою допомоги керівникам та іншим посадовим особам структурних підрозділів адміністрації і територіальних громад району відділом фінансового та юридичного забезпечення апарату адміністрації розроблено Методичні рекомендації по роботі зі зверненнями громадян.
На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, після проведення реорганізації районної державної адміністрації, затверджено графік прийому громадян в районній державній адміністрації від 21.12.2021 року № 01-27/02-29, графік проведення виїзних днів прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації від 23.12.2021 року № 01-31/02-29, графік проведення ,,гарячих” телефонних ліній керівництвом районної державної адміністрації від 21.12.2021 року № 01-28/02-29.
Відповідно до затвердженого графіку проведення "гарячих" телефонних ліній (від 21.12.2021 року № 01-28/02-29), в районній військовій адміністрації, в робочі дні з 9.00 до 16.00 год. функціонує постійно діюча ,,гаряча” телефонна лінія. Упродовж шести місяців поточного року громадяни не скористалися послугами цієї телефонної лінії.
Графіки особистого прийому громадян начальником військової адміністрації та його заступниками, виїзних днів прийому громадян, роботи ,,гарячої” телефонної лінії оприлюднені на офіційній web-сторінці Кременецької районної військової адміністрації.
Протягом І півріччя 2022 року до районної військової адміністрації надійшло 76 звернень, із них 18 письмових. На урядову ,,гарячу лінію” надійшло 58 звернень громадян. Із загальної кількості звернень надійшло 2 колективних та 4 повторних.
За тематикою звернень можна виділити наступні напрями проблематики:
На підставі аналізу листів та скарг жителів району спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень, що свідчить про зниження рівня занепокоєності серед громадян (76 звернень за І півріччя поточного року проти 110 звернень за І півріччя 2021 року).
Найбільша кількість звернень, що надійшла за звітний період до районної військової адміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня є від жителів, які проживають на території Кременецької (20), Почаївської (16), Вишнівецької (11) та Лановецької (15) територіальних громад.
У зверненнях громадян, що надійшли до районної військової адміністрації протягом звітного періоду найбільше виникало питань з приводу нарахування та виплати соціальних допомог та субсидій, питань праці та заробітної плати, соціальних виплати внутрішньо переміщеним особам.
У зв’язку із карантинними обмеженнями, що спричиненні поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19 та у зв’язку з введенням в країні військового стану виїзні прийоми керівництва районної військової адміністрації упродовж січня-червня 2022 року не проводилися.
Усі звернення, що надійшли до районної адміністрації протягом І півріччя поточного року, розглянуто в повному обсязі, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді. Кожна відповідь містить роз’яснення прав заявників. Посадовими особами адміністрації, її апарату вживаються заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян.