Видача БУДІВЕЛЬНОГО ПАСПОРТА ЗАБУДОВИ
ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ
(назва адміністративної послуги)
Управління соціально-економічного розвитку територій районної державної адміністрації
( найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
м. Кременець, вул. Шевченка, 56. |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок, вівторок середа, четвер: 900-1800; п’ятниця: 900-1700 Субота, неділя - вихідний. |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Телефон/факс: (03546) 2-51-54 E-mail: 02739531@mail.com.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Ст. 27 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 № 103 |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява замовника |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку; засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію; ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо); проект будівництва (за наявності); засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову. |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Прийом вхідного пакету документів. Визначення відповідності намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, державним будівельним нормам, стандартам і правилам. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
12. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
- |
13. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
- |
14. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
- |
15. |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
16. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
неподання повного пакета документів, визначених пунктом 9 інформаційної картки; невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
|
|
Результат надання адміністративної послуги |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
|
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто в центрі надання адміністративних послуг Кременецької міської ради |
|
Примітка |
|
видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС)
для провадження підприємницької діяльності
(назва адміністративної послуги)
Управління соціально-економічного розвитку територій районної державної адміністрації
( найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
м. Кременець, вул. Шевченка, 56. |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 900-1800; п’ятниця: 900-1700; Субота, неділя: вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Телефон/факс: (03546) 2-52-14 E-mail: 02739531@mail.com.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Стаття 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. №244 (зі змінами) |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Рішення місцевих органів влади |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява згідно форми |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
схему розміщення ТС (додаток 1); ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (додаток 1); технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж. |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
12. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
- |
13. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
- |
14. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
- |
15. |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
16. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
подання неповного пакета документів, визначених пунктом 9 інформаційної карти; подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 9 інформаційної карти |
17. |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності |
18. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення особисто |
19. |
Примітка |
|
Видача містобудівних умов та обмежень
(назва адміністративної послуги)
Управління соціально-економічного розвитку територій районної державної адміністрації
( найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
м. Кременець, вул. Шевченка, 56. |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок, вівторок середа, четвер: 900-1800; п’ятниця: 900-1700 Субота, неділя - вихідний. |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Телефон/факс: (03546) 2-51-54 E-mail: 02739531@mail.com.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.05.2017 № 135 |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява замовника |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію - у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці - у разі, якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000. У випадках, визначених частиною четвертою статті 34 цього Закону та частиною першою статті 12-1 Закону України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи", кадастровий номер земельної ділянки зазначається у заяві за його наявності, а копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію додається до заяви за наявності. витяг із Державного земельного кадастру; |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Звернення замовника в Центр надання адміністративних послуг Кременецької міської ради |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
12. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
- |
13. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
- |
14. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
- |
15. |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
16. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. неподання визначених частиною третьої цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 2. виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; 3. невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. |
17. |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача містобудівних умов та обмежень |
18. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Центр надання адміністративних послуг Кременецької міської ради |
19. |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
Надання витягу з містобудівної документації
(назва адміністративної послуги)
Управління соціально-економічного розвитку територій районної військової адміністрації
( найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
|
|
|
1. |
Місце знаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
вул. Шевченка, буд.56, м. Кременець, Тернопільська область, 47003 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок, вівторок середа, четвер: 9.00-18.00; п’ятниця: 9.00-17.00 Субота, неділя - вихідний. |
3. |
Телефон, адреса електронної пошти та вебсайт центру надання адміністративної послуги |
Телефон/факс: (03546) 2-51-54 E-mail: 02739531@mail.com.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" ст. 16 Закон України "Про землеустрій" ст. 50 |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява замовника |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Для отримання витягу з містобудівної документації: 1. Заява про надання витягу з містобудівної документації. 2. Інформація про територію (земельну ділянку) на яку необхідний витяг (наведену у заяві) |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або через уповноважену особу, поштою або за допомогою інших засобів зв’язку через Центр надання адміністративних послуг за графіком роботи Центру |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
12. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
- |
13. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
- |
14. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
- |
15. |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
16. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Підставою для відмови є відсутність : - комплексного плану, складовою частиною якого є план зонування території; - генерального плану населеного пункту, складовою якого є план зонування території; - плану зонування території як окремий вид містобудівної документації на місцевому рівні, затверджений до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель"; - детального плану території. |
|
Результат надання адміністративної послуги |
Витяг з містобудівної документації або обґрунтована відмова. |
|
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через уповноважену особу в Центрі надання адміністративних послуг, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом) |
|
Примітка |
|