Адміністративні послуги, що надаються управлінням соціально-економічного розвитку територій Кременецької районної військової адміністрації

  

Видача БУДІВЕЛЬНОГО ПАСПОРТА ЗАБУДОВИ 

ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ 

 (назва адміністративної послуги)

Управління соціально-економічного розвитку територій районної державної адміністрації

( найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)


Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м. Кременець, вул. Шевченка, 56.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок, вівторок середа, четвер: 900-1800;

п’ятниця: 900-1700

Субота, неділя - вихідний.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Телефон/факс: (03546) 2-51-54

E-mail: 02739531@mail.com.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Ст. 27 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 № 103

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява замовника



9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;

засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;

ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);

проект будівництва (за наявності);

засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Прийом вхідного пакету документів.

Визначення відповідності намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

13.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу


-

14.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

15.

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих днів

16.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

неподання повного пакета документів, визначених пунктом 9 інформаційної картки;

невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.



Результат надання адміністративної послуги

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки


Способи отримання відповіді (результату)

Особисто в центрі надання адміністративних послуг Кременецької міської ради


Примітка



видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) 

для провадження підприємницької діяльності 

(назва адміністративної послуги)

Управління соціально-економічного розвитку територій  районної державної адміністрації

( найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)


Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

м. Кременець, вул. Шевченка, 56.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 900-1800;

п’ятниця: 900-1700;

Субота, неділя: вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Телефон/факс: (03546) 2-52-14

E-mail: 02739531@mail.com.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. №244 (зі змінами)

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Рішення місцевих органів влади

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява згідно форми

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

схему розміщення ТС (додаток 1);

ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (додаток 1);

технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Прийом вхідного пакету документів.
  2. Розгляд документів.
  3. Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

13.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

14.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

15.

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих днів

16.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

подання неповного пакета документів, визначених пунктом 9 інформаційної карти;

подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 9 інформаційної карти


17.

Результат надання адміністративної послуги

Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності


18.

Способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення особисто

19.

Примітка




 

Видача містобудівних умов та обмежень 

 (назва адміністративної послуги)

Управління соціально-економічного розвитку територій районної державної адміністрації

( найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)


Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м. Кременець, вул. Шевченка, 56.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок, вівторок середа, четвер: 900-1800;

п’ятниця: 900-1700

Субота, неділя - вихідний.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Телефон/факс: (03546) 2-51-54

E-mail: 02739531@mail.com.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.05.2017 № 135

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява замовника

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію - у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці - у разі, якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації);

викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000.

У випадках, визначених частиною четвертою статті 34 цього Закону та частиною першою статті 12-1 Закону України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи", кадастровий номер земельної ділянки зазначається у заяві за його наявності, а копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію додається до заяви за наявності.

витяг із Державного земельного кадастру;

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Звернення замовника в Центр надання адміністративних послуг Кременецької міської ради

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

13.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

14.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

15.

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих днів

16.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. неподання визначених частиною третьої цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень;

2. виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці;

3. невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.


17.

Результат надання адміністративної послуги

Видача містобудівних умов та обмежень


18.

Способи отримання відповіді (результату)

Центр надання адміністративних послуг Кременецької міської ради

19.

Примітка








 

Надання витягу з містобудівної документації 

 (назва адміністративної послуги)

Управління соціально-економічного розвитку територій районної військової адміністрації

( найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)


Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

 

 

1.

Місце знаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

вул. Шевченка, буд.56, м. Кременець, Тернопільська область, 47003

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок, вівторок середа, четвер: 9.00-18.00;

п’ятниця: 9.00-17.00

Субота, неділя - вихідний.

3.

Телефон, адреса електронної пошти та вебсайт центру надання адміністративної послуги

Телефон/факс: (03546) 2-51-54

E-mail: 02739531@mail.com.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" ст. 16

Закон України "Про землеустрій" ст. 50

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 01.09.2021 №926 "Порядок розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації" п.91

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява замовника

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Для отримання витягу з містобудівної документації:
1. Заява про надання витягу з містобудівної документації.
2. Інформація про територію (земельну ділянку) на яку необхідний витяг (наведену у заяві)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або через уповноважену особу, поштою або за допомогою інших засобів зв’язку через Центр надання адміністративних послуг за графіком роботи Центру

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

13.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу


-

14.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

15.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

16.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підставою для відмови є відсутність :

- комплексного плану, складовою частиною якого є план зонування території;

- генерального плану населеного пункту, складовою якого є план зонування

території;

- плану зонування території як окремий вид містобудівної документації на

місцевому рівні, затверджений до набрання чинності Законом України "Про

внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування

використання земель";

- детального плану території.


Результат надання адміністративної послуги

Витяг з містобудівної документації або обґрунтована відмова.


Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через уповноважену особу в Центрі надання адміністративних послуг, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом)


Примітка





Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux