Пенсійним фондом України реалізовано можливість подання через особистий кабінет страхувальника вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) нового типу звернення для прийняття щомісячних заяв від закладів освіти зі списком студентів (курсантів), яким призначено соціальну стипендію на поточний місяць.
Уповноважений представник закладу освіти, який має намір подати онлайн-заяву зі списком студентів (курсантів), для виплати соціальної стипендії, повинен авторизуватись у кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ як юридична особа за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) і натиснути кнопку “Увійти”.
У лівому боковому меню “Комунікації з ПФУ” обрати опцію “Заява від закладу освіти зі списком студентів (курсантів), яким призначено соціальну стипендію”.
З'являється інформаційне вікно, яке повідомляє про можливість подання переліку студентів (курсантів) шляхом завантаження файлу встановленого формату.
При натисненні посилання “Інструкція” відкривається файл з переліком вимог до формування файлу з переліком студентів (курсантів), яку можна зберегти в pdf-форматі, натиснувши правою кнопкою миші на полі документу.
Заповнення онлайн-форми заяви:
1) вибираємо потрібне головне управління Пенсійного фонду України, до якого надсилається заявка;
2) вказуємо загальні дані про заклад освіти (код ЄДРПОУ та назва заповнюється автоматично, адреса та номер рахунку вводяться вручну);
3) вносимо інформацію про уповноважену закладом освіти особу (ПІБ, РНОКПП, паспорт).
Важливо! Поля, позначені зірочкою “*”, є обов’язковими для заповнення.
У полі заяви “Учасники звернення” надано можливість внести інформацію про студентів (курсантів), які мають право на отримання соціальної стипендії. Для цього необхідно натиснути кнопку “Додати” та заповнити всі поля. По кожному студенту (курсанту) інформація заповнюється окремо.
У полі заяви “Скан-копії” надано можливість додати “Список студентів (курсантів) в форматі csv”, тобто загальний список студентів (курсантів) можна набрати в Excel, дотримуючись визначених назв полів, зберегти в форматі csv та додати до заяви.
Також у цьому полі заяви надано можливість додання скан-копій інших підтверджуючих документів.
Після заповнення всіх реквізитів та додання необхідних файлів натискаємо кнопку “Сформувати заяву”.
У разі наявності помилок система видасть інформаційну табличку з їх переліком. Також під полем, в даних якого виявлено помилку, відображається повідомлення виділене червоним кольором.
Якщо заява заповнена вірно, то з’являється кнопка “Підписати та відправити до ПФУ”.
Після успішного відправлення заяви до ПФУ з’являється інформаційна табличка, що запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ.
Результат обробки заяви територіальним органом Пенсійного фонду України можна відслідковувати в меню “Мої звернення”.
13.10.2025