ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОЮНІТ ЗАХІД"

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОЮНІТ ЗАХІД" 39893474 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 47105, Тернопільська обл., Кременецький р-н, село Рохманів, вул.Андрійчука Василя ім., будинок 110 Т 380673010627 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Товариство з обмеженою відповідальністю «Агроюніт Захід» діюче підприємство, що спеціалізується на відгодівлі свиней з одночасним утриманням 2998 голів (11900 голів/рік). Планованою діяльністю передбачено збільшення поголів’я в існуючих дев’яти свинарниках №№1- 9 з планованою потужність по одночасному утриманню 18тис. голів поросят вагою від 20 до 120- 170 кг (72 тис. голів/рік). Також передбачено автозаправний пункт для власних потреб у складі двох резервуарів зберігання дизельного пального об’ємом 25 м3 та 7,5 м3, та однієї однопістолетної паливо-роздавальної колонки. Телефон: +38 (067) 3010627. Технічна альтернатива 1. В технічної альтернативи 1 передбачено наземні резервуари об’ємом 25 м3 та 7,5 м3 зберігання дизельного пального. Технічна альтернатива 2. В технічної альтернативи 1 передбачено підземні резервуари об’ємом 25 м3 та 7,5 м3 зберігання дизельного пального. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Тернопільська обл. Кременецький р-н Рохманів вул. Андрійчука Василя ім., буд.110, буд.110б, буд.110ж, буд.110м, буд.110р, буд.110п, буд.110к, буд.110т 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Шумська об'єднана територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Тернопільська обл. Кременецький р-н Рохманів вул. Андрійчука Василя ім., буд.110, буд.110б, буд.110ж, буд.110м, буд.110р, буд.110п, буд.110к, буд.110т. Тернопільська область, Кременецький район, Шумська ТГ, с. Рохманів, вул. Андрійчука Василя ім., буд.110, буд.110б, буд.110ж, буд.110м, буд.110р, буд.110п, буд.110к, буд.110т (земельні ділянки з кадастровими номерами, що використовуються підприємством на відповідно до договору позички - 6125886700:01:001:1754, 6125886700:01:001:1757, 6125886700:01:001:1814, 6125886700:01:001:1816, 6125886700:01:002:0036). Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Тернопільська обл. Кременецький р-н Рохманів -. Не розглядається. Земельні ділянки з кадастровими номерами: 6125886700:01:001:1754, 6125886700:01:001:1757, 6125886700:01:001:1814, 6125886700:01:001:1816, 6125886700:01:002:0036, використовуються підприємством на відповідно до договору позички. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Планована діяльність має позитивний соціально-економічний вплив, що полягає у створенні додаткових робочих місць, поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Товариство з обмеженою відповідальністю «Агроюніт Захід» діюче підприємство, що спеціалізується на відгодівлі свиней з одночасним утриманням 2998 голів (11900 голів/рік). Планованою діяльністю передбачено збільшення поголів’я в існуючих дев’яти свинарниках №№1- 9 з планованою потужність по одночасному утриманню 18тис. голів поросят вагою від 20 до 120- 170 кг (72 тис. голів/рік). Загальна площа свинарників становить 14466,44 м2. На території свиноферми наявні: дев’ять приміщень для утримання свиней, гараж, автозаправний пункт, господарчі приміщення, склад, адмінбудинок, санпропусник, гноєсховище. Свині доставляються на територію свиноферми вагою близько 20-25кг та утримуються до досягнення ваги близько до 120 кг (90%) та до 170 кг (10%). Тварини утримуються у свинарниках в спеціальних клітках з сталі, з підлогою - решіткою, обладнаних автоматичними годівницями та поїлками. Двері кліток відкриваються з підйомом вбік, що не дозволяє гною потрапляти на прохід. Конструкція секцій і кліток у свинарниках, механізація і автоматизація технологічних операцій дозволяє утримувати свиней з мінімальними затратами людської праці, запобігати втратам кормів, води та енергоресурсів. Вигул молодняку на території свиноферми не здійснюється. Переміщення тварин з одного свинарника в інший не здійснюється, при необхідності перевозяться спеціально обладнаним транспортом. Для напування тварин використовують «поїлки рівня». Вода подається з водопроводу свинарника і утримується на встановленому рівні з допомогою клапана поїлки. Відгодівля тварин здійснюється сухими збалансованими комбікормами через спеціальні годівниці, що виключають втрати кормів. У свинарниках №№1-8 розміщуються (вбудовані) комбікормові цехи продуктивністю 15320 т/рік комбікорму. З зерноскладу вантажним автомобілем зернова сировина направляється до приймального зернового шнеку через приймальний пристрій (зернопогрузчик) та засипається до одного з п’яти засіків для зерна. Премікси, вітаміни і мінерали доставляються в мішках до 25 кг, та зберігаються на палеті. Зернова сировина проходить попередній процес подрібнення на дробарці, далі вся сировина змішується у змішувачі. Для забезпечення нормативної якості повітря у всіх приміщеннях свинарників змонтована припливно-витяжна вентиляція. Приплив повітря здійснюється через стінові клапани, що забезпечують нормативний приплив повітря. Видалення повітря із приміщень передбачено через витяжні вентиляційні шахти системи, які обладнані вентиляторами та регулюючими клапанами. Видалення гною з кліток відбувається через щілинну підлогу. Конструкція кліток виконана так, що гній потрапляє тільки на щілинну частину підлоги. Під усіма решітками виконані канали для збирання гною, від яких гній через спеціальні прийомники потрапляє в трубу для видалення гною, далі до трьох проміжних резервуарів об’ємом по 2000 м3, і далі до лагуни об’ємом 7000 м3, яка розділена на дві секції. Лагуна представляє собою прямокутний залізобетонний резервуар, має водонепроникні бетонні стіни та дно. Подача рідкого гною у гноєсховище здійснюється через підземні трубопроводи. В лагуні гнійні маси перебуватимуть на карантинуванні строком не менше шести місяців. Перед поселенням нової групи молодняку свиней до свинарників, клітки миються в два етапи (1 етап - чорнова мийка та 2 - мийка з піноутворювачем спеціальним пристроєм) та дезінфікуються. Режим роботи свиноферми двозмінний. Автозаправний пункт передбачено у складі двох резервуарів зберігання дизельного пального об’ємом 25 м3 та 7,5 м3 (наземного встановлення – технічна альтернатива 1 та підземного встановлення – технічна альтернатива 2), з однією однопістолетною паливо-заправною колонкою. Річна кількість дизельного пального – 385 м3. Інженерне забезпечення: електропостачання – від існуючих мереж та дизель-генератора; водопостачання - від існуючих свердловин; відведення господарсько-побутових стоків - до бетонованого вигрібу з подальшим вивезенням; відведення дощових і талих вод - до резервуару. Загальна площа земельних ділянок, на яких передбачено плановану діяльність складає 6,316 га. Планована діяльність, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», належить до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля ст. 3, ч. 2 п. 19 «потужності для інтенсивного вирощування птиці (60 тисяч місць і більше), у тому числі бройлерів (85 тисяч місць і більше), свиней (3 тисячі місць для свиней понад 30 кілограмів або 900 місць для свиноматок)», а також до другої категорії ст.3, ч.3, п.4 «поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше». 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024 №813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за №763/42108); дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України №309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел»; забезпечення повного збирання, належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору (Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404). щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за альтернативою 1. щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404). Дотримання протипожежних розривів між будівлями та спорудами. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1. щодо територіальної альтернативи 1. Передбачається забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних, відновлювальних та захисних заходів. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Повітряне середовище: при будівництві – викиди забруднюючих речовин від роботи двигунів будівельного транспорту та під час проведення будівельних робіт; при експлуатації – викиди від процесу утримання тварин, систем гноєвидалення, лагуни, роботи дизель-генераторів, роботи двигунів автотранспорту та ін. Водне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень. Вплив на рослинний і тваринний світ: при будівництві – в межах нормативних значень; планується благоустрій та озеленення території; при експлуатації – в межах нормативних значень. Вплив на клімат і мікроклімат: відсутній. Планована діяльність не впливає на інтенсивність падаючої сонячної радіації, на температуру, швидкість вітру, вологість, атмосферні інверсії, тривалість туманів та інші кліматичні характеристики. Вплив на техногенне середовище: при будівництві – не прогнозується; при експлуатації – не прогнозується, планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації транспортних засобів, складських приміщень, іншого обладнання. Ґрунти: при будівництві – вплив при проведенні будівельно-монтажних робіт; при експлуатації – вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації відсутній, оскільки передбачене тверде покриття місць потенційно можливого забруднення. Відкритий вигул тварин не передбачено. Лагуни матимуть водонепроникні бетонні стіни та дно. На території комплексу передбачене обладнання спеціально відведених місць для тимчасового зберігання відходів. Акустичний вплив: при будівництві – шумове забруднення наявне під час проведення будівельних робіт; при експлуатації – шумове забруднення буде зумовлене рухом автотранспорту, роботою вентиляційних систем, тощо. Соціальне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативою 1. щодо територіальної альтернативи 1. Передбачені санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження відповідно до чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Перша категорія 19 Потужності для інтенсивного вирощування птиці Потужності для інтенсивного вирощування птиці (60 тисяч місць і більше), у тому числі бройлерів (85 тисяч місць і більше), свиней (3 тисячі місць для свиней понад 30 кілограмів або 900 місць для свиноматок);" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017р. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»). (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Управлінням екології та природних ресурсів Тернопільської ОДА, відповідно до вимог Закону України «Про охорону атмосферного повітря». (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 35, OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-31-50, заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів – Грицак Олена Анатоліївна. (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux