ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРА ВОВЧА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРА ВОВЧА" 45336011 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 47004, Тернопільська обл., Кременецький р-н, місто Кременець, вул.Київська, будинок 52 380969464678 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОРА ВОВЧА» здійснює видобуток корисної копалини н а Маслятинському родовищі вапняку відповідно д о Спеціального дозволу на користування надрами №6073 від 04 серпня 2015 року, розташованого 2,0 км на південний схід в і д с . Куликів Кременецького району Тернопільської області, та планує розширення меж родовища, але не більш як на 50 відсотків (1,1 га) від раніше наданої у користування площі ділянки надр (2 ,2 4 г а ) з метою збільшення обсягу видобування корисних копалин. Площа планованого розширення меж Маслятинського родовища вапняку становить - 1,1 га. Враховуючи гірничо-геологічні умови залягання корисної копалини і розкривних порід, ї х фізико-механічні властивості, товщину шарів залягання, рельєф місцевості, дальність транспортування гірничої маси, річний об’єм видобувних і розкривних робіт, передбачається транспортна система розробки відкритим способом і з застосуванням автомобільного транспорту та розміщенням розкривних порід у внутрішніх відвалах. Контактний номер телефону: +38 (096) 946-46-78, е-mail: horavovcha@gmail.com Технічна альтернатива 1. Розробка родовища відкритим безвибуховим методом з паралельним просуванням фронту робіт. Видобуток корисної копалини трьома видобувними уступами висотою до 7 м екскаватором. Навантаження корисної копалини – в автосамоскиди ЗІЛ-130. Технічна альтернатива 2. Розробка родовища вибуховим методом з паралельним просуванням фронту робіт. Для попереднього розпушення скельних порід застосовується буровибуховий метод свердловинних зарядів. Застосування даного методу є не доцільним, так як буде більша ймовірність негативного впливу на довкілля. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Тернопільська обл. Кременецький р-н Куликів 2.0 км на південний схід від с.Куликів 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Кременецька міська громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Тернопільська обл. Кременецький р-н Куликів 2.0 км на південний схід від с.Куликів. Маслятинське родовище вапняку та ділянка розширення розташовані на відстані 2,0 км на південний схід від с. Куликів Кременецького району Тернопільської області. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Тернопільська обл. Кременецький р-н Куликів . Територіальна альтернатива не розглядалась, оскільки Маслятинське родовище експлуатується та територіально прив’язане до покладів корисних копалин. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Вплив на соціальне середовище носить позитивний аспект. Найбільш важливим із соціальноекономічних факторів є: можливість поповнення місцевого бюджету (в т. ч. сплати рентних платежів з а користування надрами), покращення загальної соціально-економічної ситуації в районі, зайнятість місцевого населення та працівників. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Площа Маслятинського родовища вапняків згідно Спеціального дозволу на користування надрами №6 0 7 3 в і д 0 4 серпня 2 0 1 5 р о к у становить 2 ,2 4 г а . Планована діяльність здійснюватиметься в межах відведеної земельної ділянки кад. номер: 6123482300:01:001:1340 площею 1,5128 га, так як дана ділянка в межах охоронних зон територій та об’єктів природнозаповідного фонду, водно-болотних угідь міжнародного значення не перебуває. Ділянка межує з національним природним парком «Кременецькі гори». Площа планованого розширення меж Маслятинського родовища вапняку становить - 1,1 га. Планується виконати попередню геологоекономічну оцінку ділянки, що прилягає до контуру спеціального дозволу (контур розширення меж) з оцінкою запасів та Державною експертизою їх ДКЗ України. Згідно з протоколом № 2607 від 19.04.2012 року засідання колегії Державної комісії України п о запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України, станом н а 01.01.2012 р . затверджені балансові запаси вапняків Маслятинського родовища (в межах площі 2 ,2 4 г а ) загальнодержавного значення у кількості: 282 тис. м3 за категорією А. Річна потужність кар’єру, з урахуванням розширення меж площі, становить – 15,06 тис. м3 гірничої маси, по розкриву – 3,7 тис.м3. Режим роботи кар’єру – сезонний, 170 днів/рік в одну 8-ми годинну зміну. Переробка корисної копалини здійснюватиметься на пересувній щоковій дробарно-сортувальній установці. Підприємство буде забезпечувати охорону надр та довкілля, а також використовуватиме надра відповідно до цілей, визначених спецдозволом, зберігаючи гірничі виробітки в стані, придатному для їх використання за призначенням. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. - дотримуватися нормативів екологічної безпеки при здійсненні експлуатації об’єкта; - викиди забруднюючих речовин із стаціонарних джерел в атмосферне повітря здійснювати за наявності чинного дозволу на викиди; - дотримання вимог Водного кодексу. - акустичне забруднення, розрахунковий гранично допустимий рівень якого в житловій забудові менше допустимого рівня шуму на території населених місць; - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно санітарних норм та правил; щодо технічної альтернативи 2. - дотримуватися нормативів екологічної безпеки при здійсненні експлуатації об’єкта; - викиди забруднюючих речовин із стаціонарних джерел в атмосферне повітря здійснювати за наявності чинного дозволу на викиди; - дотримання вимог Водного кодексу. - акустичне забруднення, розрахунковий гранично допустимий рівень якого в житловій забудові менше допустимого рівня шуму на території населених місць; - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно санітарних норм та правил; щодо територіальної альтернативи 1. Границі розробки в плані повинні забезпечувати додержання вимог «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 р. №173. щодо територіальної альтернативи 2. не розглядалась. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. - проведення гірничо-капітальних робіт; - дотримання технології, що передбачена проектом, при розробці родовища, щоб уникнути ерозійних процесів; - проведення рекультивації відпрацьованих площ кар’єру; щодо технічної альтернативи 2. - проведення гірничо-капітальних робіт; - дотримання технології, що передбачена проектом, при розробці родовища, щоб уникнути ерозійних процесів; - проведення рекультивації відпрацьованих площ кар’єру; щодо територіальної альтернативи 1. - польове обстеження ділянки родовища; - топографо-геодезичні вишукування. щодо територіальної альтернативи 2. не розглядалась. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Можливі потенційні впливи від планової діяльності по експлуатації родовища на довкілля включає: - клімат і мікроклімат: вплив не передбачається; - повітряне середовище: вплив при проведенні розкривних, видобувних, при рекультивації і п р и вантажно-розвантажувальних роботах – технологічне обладнання, кар’єрна техніка, автотранспорт; - геологічне середовище: потенційний вплив від планової діяльності на геологічне середовище передбачає порушення земної поверхні т а зміна ландшафту в процесі проведення відкритих гірничих виробіток, але передбачається відновлення порушених ділянок об’єкту, тому отримання значних негативних наслідків на передбачається; - водне середовище: обсяги водокористування. Водоносні горизонти розвідувальними виробітками не виявлені; - ґрунти: утворення відходів, та подальше поводження з ними; - рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: носить опосередкований вплив на стан рослинного і тваринного світу і м а є короткочасний характер т а швидко відновлюється; - навколишнє соціальне середовище: негативного впливу не призведе; - вплив на навколишнє техногенне середовище: відсутній. щодо технічної альтернативи 2. Можливі потенційні впливи по експлуатації родовища на довкілля: - клімат і мікроклімат: вплив не передбачається; - повітряне середовище: вплив при проведенні буро-вибухових робіт, розкривних, видобувних, п р и рекультивації і п р и вантажно-розвантажувальних роботах – технологічне обладнання, кар’єрна техніка, автотранспорт; - геологічне середовище: потенційний вплив від планової діяльності на геологічне середовище передбачає порушення земної поверхні т а зміна ландшафту в процесі проведення відкритих гірничих виробіток, але передбачається відновлення порушених ділянок об’єкту, тому отримання значних негативних наслідків на передбачається; - водне середовище: обсяги водокористування. Водоносні горизонти розвідувальними виробітками не виявлені; - ґрунти: утворення відходів, та подальше поводження з ними; - рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: носить опосередкований вплив на стан рослинного і тваринного світу і м а є короткочасний характер т а швидко відновлюється; - навколишнє соціальне середовище: негативного впливу не призведе; - вплив на навколишнє техногенне середовище: відсутній. щодо територіальної альтернативи 1. експлуатація родовища може привести д о можливого перевищення гігієнічних нормативів допустимого вмісту забруднюючих речовин в атмосферне повітря та санітарних норм допустимого шуму; щодо територіальної альтернативи 2. не розглядалась. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень т а рівень деталізації інформації, щ о підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності з ст.6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде продовження терміну дії спеціального дозволу на користування надрами від 4 серпня 2015 року реєстраційний номер 6073, та розширення меж родовища але не більш як на 50 відсотків (1,1 га) раніше наданої у користування площі ділянки надр Маслятинського родовища вапняків (2,24 га) (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Державною службою геології та надр України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Управлінням екології та природних ресурсів Тернопільської обласної військової адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Управління екології та природних ресурсів Тернопільської обласної державної адміністрації , вул. Шпитальна, 7, м. Тернопіль, 46008 , e-mail: eco_ter@eco.te.gov.ua, (0352) 25-95-63, 25-95-93, Груніна С. О., Козак О.П. (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux