Упродовж 9 місяців 2024 року районна військова адміністрація працювала над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів держаної влади та органів місцевого самоврядування”.
За звітний період до районної військової адміністрації надійшло 96 звернень громадян, що на 41 звернення менше проти відповідного періоду 2023 року, або на 30,0%. Із загальної кількості звернень громадян 22 звернення надійшло на урядову телефонну ,,гарячу лінію” та 1 звернення на ,,гарячу лінію” районної військової адміністрації. Поштою отримано 66 звернень громадян та 7 заяв було подано на особистому прийомі в керівництва районної військової адміністрації.
Найбільша кількість звернень, що надійшла за дев’ять місяців 2024 року до районної військової адміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня є від жителів, які проживають на території Кременецької (23 звернення), Лопушненської (9 звернень), Шумської (18 звернень), Вишнівецької (11 звернень) та Лановецької (14 звернень) територіальних громад.
Упродовж 9 місяців 2024 року до районної військової адміністрації надійшло 4 колективних та 4 повторних звернення громадян.
Проведений аналіз результатів розгляду звернень громадян свідчить, що питання порушені у 28 зверненнях (29,2%) вирішено позитивно. На проблеми, висвітлені у 53 заявах (55,2%) надано обґрунтовані роз’яснення норм чинного законодавства, або повідомлено про вжиття додаткових дій з боку авторів для їх вирішення. За звітний період 10 заяв (10,4%) було надіслано за належністю для організації розгляду в межах повноважень органам місцевого самоврядування, іншим установам.
Відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян” щодо можливості подачі до органу державної влади електронного звернення, на сторінці вебсайту адміністрації розміщена рубрика ,,Електронне звернення”, де заповнивши її, громадяни можуть відправити свій лист.
За 9 місяців 2024 року під час дії правового режиму воєнного стану, основні проблеми, з якими до районної військової адміністрації зверталися громадяни стосуються тематики:
Соціальна політика та соціальний захист населення.
За звітний період надійшло 27 звернень громадян (близько 28,1 % від загальної кількості звернень за звітний період).
Питання праці та заробітної плати.
За 9 місяців 2024 року надійшло 7 звернення (близько 7,3 % від загальної кількості звернень за звітний період).
Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей.
За звітний період надійшло 5 звернення громадян (близько 5,2 % від загальної кількості звернень за звітний період).
Екологія та природні ресурси.
За звітний період надійшло 7 звернення громадян (близько 7,3 % від загальної кількості звернень за звітний період).
Діяльність об’єднань громадян
За звітний період надійшло 6 звернень громадян (близько 6,3 % від загальної кількості звернень за звітний період).
Обороноздатність, суверенітет, міждержавні та міжнаціональні відносини
За 9 місяців 2024 року надійшло 12 звернень (близько 12,5% від загальної кількості звернень за звітний період).
Інші питання
Надійшло 32 звернень громадян за звітний період (близько 33,3 % від загальної кількості звернень).
На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, в районній військовій адміністрації розпорядженням районної військової адміністрації від 26 грудня 2023 року № 150/02-07/1 затверджено графік прийому громадян, графік проведення виїзних днів прийому громадян керівництвом районної військової адміністрації, графік проведення ,,гарячих” телефонних ліній керівництвом районної військової адміністрації.
Відповідно до затвердженого графіку проведення "гарячих" телефонних ліній в районній військовій адміністрації, в робочі дні з 9.00 до 16.00 год. функціонує постійно діюча ,,гаряча” телефонна лінія. Упродовж дев’яти місяців поточного року послугами цієї телефонної лінії для подачі звернень скористався один громадянин та на постійній основі надходили дзвінки інформаційно-довідкового характеру.
Графіки особистого прийому громадян начальником військової адміністрації та його заступниками упродовж 2024 року, виїзних днів прийому громадян на 2024 рік, роботи ,,гарячої” телефонної лінії упродовж 2024 року оприлюднені на офіційній web-сторінці Кременецької районної військової адміністрації.
Усі звернення, що надійшли до районної адміністрації протягом звітного періоду, розглянуто в повному обсязі, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді. Кожна відповідь містить роз’яснення прав заявників. Посадовими особами адміністрації, її апарату вживаються заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян.