Виробники тютюну привабливим дизайном упаковок намагаються залучити до лав курців нових споживачів, зокрема молодь та підлітків. Саме вони найбільше піддаються подібним маркетинговим маніпуляціям. Водночас тютюнова упаковка є важливим джерелом інформування й про наслідки куріння.
Оновлені медичні попередження на упаковках не лише мотивують кинути курити, але й зменшують привабливість тютюну для людей без сформованої залежності, особливо серед молоді. Як саме це працює, пояснює сімейно-системна терапевтка, дитяча нейропсихологиня Ксенія Чубова.
"Зображення справжніх хвороб та наслідків від куріння мають потужну емоційну силу — діти та підлітки, які переглядають такі картинки, можуть відчути страх, огиду та інші негативні емоції. Це може формувати асоціації процесу куріння з відчуттям небезпеки та загрози для їхнього здоров'я. Як наслідок — діти можуть робити свідомий вибір не починати курити й позбутися ілюзії щодо «привабливості» чи “безпечності” процесу куріння”.
Пам’ятай – безпечного куріння не існує!
Переходь на сайт сервісу "Я кидаю курити" https://stopsmoking.org.ua за дієвими порадами, які допоможуть кинути курити.