Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної військової адміністрації упродовж січня-березня 2025 року

У першому кварталі 2025 року районна військова адміністрація працювала над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів держаної влади та органів місцевого самоврядування”.

За звітний період до районної військової адміністрації надійшло 31 звернення громадян, що на 2 звернення більше проти відповідного періоду 2024 року, або на 6,9%. Із загальної кількості звернень громадян 10 звернень надійшло на урядову телефонну ,,гарячу лінію” та 1 звернення на ,,гарячу лінію” керівництва обласної військової адміністрації. Поштою отримано 18 звернень громадян та 2 заяви було подано на особистому прийомі в керівництва районної військової адміністрації.

Найбільша кількість звернень, що надійшла за три місяці 2025 року до районної військової адміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня є від жителів, які проживають на території Кременецької (7 звернень), Вишнівецької (5 звернень), Шумської (5 звернень) та Лановецької (6 звернень) територіальних громад.

Упродовж І кварталу 2025 року до районної військової адміністрації надійшло одне колективне та чотири повторних звернення громадян.

Проведений аналіз результатів розгляду звернень громадян свідчить, що питання порушені у 14 зверненнях (45,2%) вирішено позитивно, 1 заявнику відмовлено (3,2%). На проблеми, висвітлені у 12 заявах (38,7%) надано обґрунтовані роз’яснення норм чинного законодавства, або повідомлено про вжиття додаткових дій з боку авторів для їх вирішення. За звітний період 4 заяви (12,9%) було надіслано за належністю для організації розгляду в межах повноважень органам місцевого самоврядування.

Відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян” щодо можливості подачі до органу державної влади електронного звернення, на сторінці вебсайту адміністрації розміщена рубрика ,,Електронне звернення”, де заповнивши її, громадяни можуть відправити свій лист.

За січень-березень 2025 року під час дії правового режиму воєнного стану, основні проблеми, з якими до районної військової адміністрації зверталися громадяни стосуються тематики:

Соціальна політика та соціальний захист населення. 

За звітний період надійшло 12 звернень громадян (близько 38,7 % від загальної кількості звернень за звітний період).

Питання праці та заробітної плати. 

За І квартал 2025 року надійшло 3 звернення (близько 9,7 % від загальної кількості звернень за звітний період).

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей.

За звітний період надійшло 3 звернення громадян (близько 9,7 % від загальної кількості звернень за звітний період).

Обороноздатності, суверенітету, міждержавних та міжнаціональних відноси

Надійшло 9 звернень громадян за звітний період (близько 29,0 % від загальної кількості звернень).

Дотримання законності, реалізація прав та свобод громадян

Надійшло 2 звернення громадян за звітний період (близько 6,5 % від загальної кількості звернень).

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, в районній військовій адміністрації розпорядженням районної військової адміністрації від 24 грудня 2024 року № 132/02-07/1 на 2025 рік затверджено графік прийому громадян, графік проведення виїзних днів прийому громадян керівництвом районної військової адміністрації, графік проведення ,,гарячих” телефонних ліній керівництвом районної військової адміністрації.

Відповідно до затвердженого графіку проведення "гарячих" телефонних ліній в районній військовій адміністрації, в робочі дні з 9.00 до 16.00 год. функціонує постійно діюча ,,гаряча” телефонна лінія. Упродовж трьох місяців поточного року громадяни не скористалися послугами цієї телефонної лінії для подачі звернень, надходили лише дзвінки інформаційно-довідкового характеру.

Графіки особистого прийому громадян начальником військової адміністрації та його заступниками упродовж 2025 року, виїзних днів прийому громадян на 2025 рік, роботи ,,гарячої” телефонної лінії упродовж 2025 року оприлюднені на офіційній web-сторінці Кременецької районної військової адміністрації.

  • В районній військовій адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян (розпорядження голови районної військової адміністрації від 16.02.2023 року № 24/02-07/1,,Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян в районній військовій адміністрації”. За звітний період засідання комісії не проводилися.

Усі звернення, що надійшли до районної адміністрації протягом звітного періоду, розглянуто в повному обсязі, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді. Кожна відповідь містить роз’яснення прав заявників. Посадовими особами адміністрації, її апарату вживаються заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян.

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux