24 травня стало відомо про запровадження нових заходів для обмеження поширення відео з акаунтів державних ЗМІ (зокрема, російських і китайських), які використовують соцмережу TikTok для впливу на вибори в інших країнах.
У TikTok також заявили, що цим акаунтам не буде дозволено розміщувати рекламу в мережі за межами своїх країн, що має зменшити їхнє охоплення.
У соцмережі відрапортували, що з січня по квітень припинили 15 операцій впливу, більшість з яких стосувалася політичного дискурсу.
А в дослідженні, проведеному Інститутом Брукінгса, повідомляється, що пов’язані з рф акаунти почали частіше публікувати пости в TikTok саме цього року (хоча до цього вони були набагато активніші в X і Telegram).
Більше про зміни у безпековій політиці TikTok читайте на сайті Центру: https://spravdi.gov.ua/chomu-ne-varto-viryty-vsim-synim.../
Джерело: Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки