Продовжують розвиватися та збільшується кількість Центрів надання адмінпослуг в Україні. Впроваджуються цифрові рішення, які допомагають якісно надавати сервіс та задовольняти потреби всіх відвідувачів.
Завдяки цьому:
торік українці отримали понад 20 млн послуг у єдиному просторі. Це на 4,6 млн більше, ніж 2020 року.
виріс і рівень якості наданих послуг. Із листопада 2021 року розпочато першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг. За цей час кількість українців, що задоволені сервісом, зросла з 86% до 94%. Адже завдяки зворотному зв’язку адміністратори почали краще розуміти потреби та болі відвідувачів.
Мінцифра розвиває цифрові інструменти, які щоденно економлять час відвідувачів та допомагають працівникам ЦНАП у роботі. Це:
Платформа Дія.Центрів — вебсайт, що полегшує взаємодію відвідувачів та працівників ЦНАП. На платформі громадяни можуть знайти найближчий до себе ЦНАП, дізнатися про його роботу та залишили відгук про візитhttps://center.diia.gov.ua
Гід з державних послуг — єдиний портал, на якому можна дізнатися, як отримати понад 2200 держпослугhttps://guide.diia.gov.ua
Дякуємо ОМС за активне відкриття ЦНАП та впровадження нових послуг та сервісів для громадян, а також адміністраторам, які працюють вже два роки в складних умовах пандемії та зараз, під час ескалації конфлікту на сході України. Навіть в такі часи працівники ЦНАП виходять на роботу та роблять все можливе, аби українці отримували якісні та зручні державні послуги