Війна показала, що онлайн-взаємодія людини та держави — необхідність. Багато українців втратили документи під час евакуації та доступ до державних сервісів офлайн через повномасштабне вторгнення.
Цифровізація допомагає отримати потрібний сервіс будь-де та будь-коли.
Кількість громадян, які скористались електронними держпослугами у 2022 році, зросла з 60 до 63%. Це означає, що 3 з 5 дорослих українців протягом року користувалися державними онлайн-сервісами. Щорічно цей показник зростає та дедалі більше вікових категорій залучається до цифрових застосунків.
Про це свідчать результати щорічного всеукраїнського опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології, на замовлення UNDP Ukraine / ПРООН в Україні за підтримки Швеції й у партнерстві з Мінцифрою.
https://www.undp.org/.../analitychnyy-zvit-dumky-i...
«Для нас важливо відстежувати думки громадян щодо е-послуг. Це допоможе розуміти, які є проблеми та як вдосконалити сервіси. Разом із партнерами продовжуємо будувати найзручнішу державу у світі», - зазначили у Міністерстві цифрової трансформації України.