3 липня в Укрінформі відбулася презентація посібника для вчителів початкових та середніх шкіл в Україні, який впроваджує інноваційну методологію, що поєднує живу спадщину, освіту та науку – «Навчати та вчитися за допомогою живої спадщини в Україні».
Для того, щоб підтримати охорону української живої спадщини, ЮНЕСКО спільно з центром розвитку «Демократія через культуру» та партнерами розпочали проект з інтеграції живої спадщини у освітній процес, на основі успішного європейського досвіду.
У межах пілотного проекту 12 шкіл України реалізували пілотні проекти з вивчення фізики, біології та літератури з використанням живої спадщини України. Результати проекту були зібрані у методичному посібнику для вчителів. Матеріал містить покрокові інструкції із залучення живої спадщини в освітній процес, а також 11 кейсів з пілотних шкіл в Україні та 10 кейсів з ЄС. Це дозволяє вчителям включати елементи живої спадщини громад в Україні в різні шкільні предмети, взявши за основу навчальний досвід місцевих знань і сприяти збереженню живої спадщини.
Проект підтримав Надзвичайний фонд спадщини ЮНЕСКО у співпраці з тренерами-фасилітаторами ЮНЕСКО та у партнерстві з Центром розвитку «Демократія через культуру», (неурядова організація, Київ, Україна), акредитована відповідно до Конвенції 2003 року.
Джерело: Міністерство культури та інформаційної політики України