Українські художники дотепно кодували свої роботи, щоб і сенс доречний вибудувати, і не злетіти з почесних ролей в україножерській російській імперії. Натяки на політичне українство художники, ясна річ, мусили ретельно приховувати. Але ж тим цікавіше їх розслідувати зараз!
Сьогодні «Центр дослідження МордоRU» розповідає про дивовижну картину українського живописця, керівника передвижників, полтавця Миколи Ярошенка, якого – традиційно – намагаються одноосібно привласнити росіянці.
«Всюди життя» – це надзвичайної сили жанрова робота Ярошенка, на якій зображено ув’язнених в арештантському вагоні. Це улюблена картина письменника Льва Толстого, що викликала справжній скандал. Традиційно її трактують у руслі ідей цього митця, однак деякі деталі роботи натякають на сміливіше прочитання – і саме в українському контексті.
Про це та чимало іншого – дивіться в авторському блозі РОЗКУЛЬТУРЕННЯ, який веде на каналі Центр дослідження мордоRU соціолог культури Богдан-Олег Горобчук.
Випуск за посиланням: https://youtu.be/zND8IyK9czI?si=k4Xg4fBG2n4WHZr9
Підписуйся на соцмережі «Центру дослідження мордоRU»:
Приєднуйтеся, підписуйтеся, дивіться і коментуйте: буде цікаво та яскраво!