Щодо оновленої форми декларації, яка враховує зміни в адміністративно-територіальному устрої. Тепер потрібно декларувати адреси відповідно до актуальних назв районів та зазначати назви територіальних громад.
Що потрібно знати про нові адресні блоки?
У зв’язку з появою нового адміністративно-територіального устрою при переносі даних із чернетки вам потрібно буде оновити інформацію про адреси:
2.1 «Інформація про суб’єкта декларування»
2.2 «Інформація про членів сім’ї суб’єкта декларування»
3 «Об’єкти нерухомості»
4 «Об’єкти незавершеного будівництва»
13 «Фінансові зобов’язання»
Інформацію про адреси в цих розділах декларації варто вказувати почергово щодо кожного поля: починаючи з поштового індексу рухатись праворуч та заповнити інформацію про область, район в області, територіальну громаду, тип та назву населеного пункту й далі за переліком.
У полі «Автономна Республіка Крим/область/місто зі спеціальним статусом» слід вказати або назву області (чи обрати «Автономна Республіка Крим»), або міста зі спеціальним статусом: Київ чи Севастополь. Залежно від вибору в попередньому полі, наступні поля можуть автоматично блокуватись. Саме тому важливо дотримуватись послідовності заповнення адресного блоку. Це допоможе уникнути помилок при збереженні чернетки декларації і її надсиланні.