Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.
Це можна зробити online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Алгоритм дій такий:
Для оформлення субсидії потрібні такі документи:
1. Заява про призначення та надання житлової субсидії;
2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Окрім цього, в окремих випадках можуть знадобитися:
- договір про оренду житла (якщо він є);
- довідка про доходи (якщо зазначали у декларації про доходи);
- довідка, яка підтверджує місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці;
- довідка про оплату комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;
- різноманітні акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;
- договори оренди житла в іншому місті тощо.
За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі ,,Мої звернення” – ,,Статус звернення”.