Ми утримали державу й адаптували публічну службу до умов війни. Забезпечили керованість державними процесами. Це – умова існування держави, основа для її відновлення і розвитку. Наразі маємо наступний рівень викликів. Публічна служба має стати цифровою, професійною, конкурентною сферою.
Про це заявила Голова НАДС Наталія Алюшина під час круглого столу «Публічна служба: вектори реформування в умовах воєнного стану», що відбувся у Національному юридичному університеті імені Ярослава Мудрого.
Очільниця Агентства окреслила три пріоритети у подальшому удосконаленні системи державної служби. Серед них – реформа системи оплати праці, старт повноцінної системи служби в ОМС на основі прийнятого Закону «Про службу в ОМС» та удосконалення системи професійного навчання, із орієнтацією на потреби державних органів та ОМС.
Наталія Алюшина наголосила, що в НАДС розбудовують Вищу школу публічного управління як освітній хаб для безперервного навчання. «Запускаємо програми, актуальні для публічних службовців в умовах воєнного стану і подальшого відновлення. Важливий напрям – забезпечення реінтеграції та сталого розвитку звільнених територій», - підкреслила Голова Агентства.
Тематика виступів та дискусій охопила широке коло проблем, пов’язаних із функціонуванням публічної служби в умовах викликів та загроз воєнного стану, реформуванням публічної служби на шляху адаптації до європейських стандартів, антикорупційними реформами у сфері публічної служби, оновленням законодавства про службу в ОМС, відновленням публічної служби на деокупованих територіях тощо.
Співорганізаторами заходу виступили Національне агентство України з питань державної служби, Навчально-наукова лабораторія дослідження проблем службового права Національної академії правових наук України, юридичний факультет Запорізького національного університету, кафедра службового та медичного права Навчально-наукового інституту права Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Джерело: Національне агентство України з питань державної служби