ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬ НОВА" 05531943 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 45711, Волинська обл., Луцький р-н, село Мирне, вул.Лесі Українки, будинок 5 380678941396 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. ТОВ «Волинь Нова» код ЄДРПОУ – 05531943 Директор – Мисевич Іван Іванович Юр. ад. 45711, Волинська обл., Луцький район, село Мирне, вул. Лесі Українки, 5 Телефон: +38 (0332) 26- 9 1 -7 3 , Електронна пошта: mysevych@vzp.com.ua Планованою діяльністю передбачається експлуатація підприємства та встановлення резервуару зберігання дизельного палива обʼємом 50 м3 за адресою: Тернопільська обл, Кременецький р-н., с. Горинка, вул. Бригадна, 3. Технічна альтернатива 1. Передбачається встановлення надземного резервуару зберігання дизельного палива обʼємом 50 м3 та експлуатація зерноочисно-сушильного комплексу за адресою: Тернопільська обл, Кременецький р-н., с. Горинка, вул. Бригадна, 3. Технічна альтернатива 2. Альтернативним варіантом можливий варіант встановлення підземного резервуару зберігання дизельного палива. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Тернопільська обл. Кременецький р-н Горинка вул. Бригадна, 3 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Кременецька міська громада Кременецького району Тернопільської області Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Тернопільська обл. Кременецький р-н Горинка . Провадження планованої діяльності передбачається за адресою: Тернопільська обл, Кременецький р-н., с. Горинка, вул. Бригадна, 3. (Кременецька міська громада). Кадастровий номер земельної ділянки: 6123482000:01:001:1439 площа: 0,9567 га. Цільове призначення: 11.02 01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Кадастровий номер земельної ділянки: 6123482000:01:001:1422 площа: 3,03 га. Цільове призначення: 01.13 Для іншого сільськогосподарського призначення. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Тернопільська обл. Кременецький р-н . Альтернативні ділянки для провадження планованої діяльності не розглядалися, оскільки планована діяльність географічно та технологічно прив’язана до наявного фонду існуючих виробничих та допоміжних споруд. Також враховано особливості території, а саме: зонінг, цільове призначення земельних ділянок, історію використання даної території, наявне логістичне сполучення. Додатково на земельні ділянки наявні договори оренди землі. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Соціально-економічний вплив від діяльності підприємства носить позитивний характер. Основними позитивними факторами є можливість поповнення місцевого бюджету (в т. ч. сплати, орендної плати за землю, створення робочих місць для населення, яке проживає в межах розташування даного підприємства). До історико-культурних зон ділянка місць провадження діяльності не відноситься. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Передбачається встановлення надземного резервуару зберігання дизельного палива обʼємом 50 м3 та експлуатація зерноочисно-сушильного комплексу за адресою: Тернопільська обл, Кременецький р-н., с. Горинка, вул. Бригадна, 3. Підприємство спеціалізується по заготівлі, зберіганні та переробці зернових сільськогосподарських культур. На зерносушильному комплексі проводяться операції по прийому зернових, очистці сушці, зберіганні та відпуску с/г культур. Додатково для заправки власної сільськогосподарської техніки та автотранспорту передбачається встановлення надземного резервуару зберігання дизельного палива обʼємом 50 м3, та однієї паливно–роздавальної колонки Petroline Прайм ПЛ 50 Режим роботи підприємства 351 днів *24 = 8424 год/рік, та 14 днів проведення профілактичних робіт, планово попереджувальних ремонтів. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; Дотримання умов «Водного кодексу України»; Дотримання правового режиму зон санітарної охорони артезіанських свердловин; Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планованої діяльності щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; Дотримання умов «Водного кодексу України»; Дотримання правового режиму зон санітарної охорони артезіанських свердловин; Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням; щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планованої діяльності щодо територіальної альтернативи 1. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням; щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); на водне середовище – здійснення забору води та скиду стоків у водні об’єкти; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом передбачається створення додаткових робочих місць); на рослинний та тваринний світ – буде досліджено; на ґрунт – буде досліджено. акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць щодо технічної альтернативи 2. Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається. щодо територіальної альтернативи 1. на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); на водне середовище – здійснення забору води та скиду стоків у водні об’єкти; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом передбачається створення додаткових робочих місць); на рослинний та тваринний світ – буде досліджено; на ґрунт – буде досліджено. акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року (зі змінами). 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде - отримання: Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається - що видається: Управління екології та природних ресурсів Тернопільської обласної державної адміністрації. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Управління екології та природних ресурсів Тернопільської обласної державної адміністрації , Поштова адреса: 46008 м. Тернопіль, вул. Шпитальна, 7. , Електронна пошта: eco_ter@eco.te.gov.ua, Телефон/факс: (0352) 25-95-93, Контактна особа: Груніна Світлана Олександрівна (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}