Відтепер звернення громадян прийматимуться за єдиним номером та фіксуватимуться в єдиній СRМ-системі, яка є складовою платформи для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем ,,E-Road”. Всі без виключення звернення автоматично скеровуватимуться до Служб автомобільних доріг в областях та відповідальних підрядних організацій, які обслуговують заявлену ділянку дороги.
Жоден дзвінок не залишається без відповіді. Роз’яснення по суті звернення надаються або одразу, або ж після опрацювання заявки відповідальною особою.
,,Ми прагнемо вдосконалити та покращити комунікацію з користувачами доріг. Завдяки єдиному контакт-центру усі звернення обробляються за єдиним алгоритмом, а запис розмови у CRM-системі надасть можливість всебічно контролювати роботу диспетчерів. Сьогодні ця система працює в тестовому режимі, та невдовзі запрацює на повну”, – Андрій Івко, перший заступник Голови Укравтодору.
Узимку під час несприятливих погодних умов і високого навантаження на контакт-центр Укравтодору вхідні дзвінки будуть автоматично перенаправлятись на відповідну Службу автомобільних доріг у відповідній області.
«Сьогодні існує єдиний номер телефону для звернень, але в майбутньому задля підвищення комфортності заявників, можливості CRM-системи будуть розширені, а саме запроваджено додаткові канали комунікації, чат-боти, месенджери, мобільний додаток тощо», - Роман Комендант, заступник Голови Укравтодору з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Крім цього диспетчери контакт-центру зможуть проконсультувати громадян з приводу будь-яких запланованих ремонтних робіт доріг загального користування державного значення. Вся інформація щодо планових ремонтів та будівництва нових доріг міститься в платформі для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем ,,E-Road”.
Номер телефону для звернень: +38 067 400 60 80.