Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації упродовж 2021 року

Реалізуючи вимоги Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 103 з даного питання, районною державною адміністрацією вживаються необхідні заходи, спрямовані на вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, підвищення відповідальності керівників виконавчої влади на належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян та на розв’язання проблем, які спричиняють такі скарги.

Упродовж 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 201 звернення громадян, із них 39 письмових та 21 на особистому прийомі. На урядову телефонну ,,гарячу лінію” надійшло 141 звернення громадян.

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян свідчить, що у 2021 році зменшилася кількість колективних та повторних звернень громадян, відповідно 8 проти 12 звернень у 2020 році та 8 повторних звернень проти 7 у 2020 році.

За тематикою звернень можна виділити наступні напрями проблематики:

  • Соціальна політика. Соціальний захист населення. За звітний період надійшло 151 звернення громадян (75,1 % від загальної кількості звернень за звітний період проти 34,4% за 2020 рік).
  • Аграрна політика та земельні відносини. За 2021 рік надійшло 10 звернень громадян (5 % від загальної кількості звернень за звітний період проти 11,8% за 2020 рік).
  • Комунальне господарство. Надійшло 2 звернення громадян за звітний період (1 % від загальної кількості звернень проти 11,3% за 2020 рік).
  • Транспорт і зв'язок. За 2021 рік надійшло 11 звернень громадян (5,5% від загальної кількості звернень за звітний період проти 5% за 2020 рік).
  • В районній державній адміністрації утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 06.05.2021 року № 99/02-07/1 ,,Про склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян” зі змінами затвердженими розпорядженням голови районної державної адміністрації від 16.12.2021 року № 241/02-07/1 “Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 06 травня 2021 року №99/02-07/1”). За звітний період засідання комісії не проводилися у зв’язку із карантинними обмеженнями та з метою запобігання розповсюдження корона вірусної хвороби.

  • До територіальних громад району та районної ради упродовж 2021 року надійшло 24814 звернень громадян (з яких 222 колективних та 141 повторне звернення), зокрема по територіальних громадах:
  • Районна рада - 210 звернень громадян;
  • Кременецька - 10402 звернення громадян;
  • Почаївська - 2085 звернень громадян;
  • Ланівецька - 3303 звернень громадян;
  • Шумська - 488 звернень громадян;
  • Вишнівецька - 3001 звернень громадян;
  • Борсуківська - 3871 звернень громадян;
  • Великодедеркальська - 476 звернень громадян;
  • Лопушненська - 978 звернень громадян.
  • За тематикою звернень до територіальних громад можна виділити наступні напрями проблематики:
  • Аграрна політика та земельні відносини. За 2021 рік надійшло 13571 звернення (54,7% від загальної кількості звернень за звітний період).
  • Соціальна політика. Соціальний захист населення. За звітний період надійшло 5562 звернення, що становить 22,4% від загальної кількості звернень.
  • Екологія та природні ресурси. По даному напрямку надійшло 798 звернень (3,2% від загальної кількості звернень за звітний період).
  • Транспорту і зв’язку. Упродовж 2021 року по даному питанню звернулося 612 заявників, що становить 2,5% від загальної кількості звернень.
  • Сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей. За звітний період надійшло 423 звернення громадян, або 1,7% від загальної кількості звернень.

На підставі аналізу листів та скарг жителів району спостерігається тенденція до збільшення кількості звернень, що свідчить про значний рівень занепокоєності серед громадян. Найбільш актуальними питаннями в територіальних громадах є земельні питання, питання призначення та виплати житлових субсидій та різних видів соціальних допомог, питання транспортного сполучення та екології.

Найбільша кількість звернень, що надійшла за звітний період до районної державної адміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня є від жителів, які проживають на території Кременецької, Шумської та Почаївської територіальних громад.

У зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом звітного періоду можна виділити питання отримання соціальних виплат та субсидій; здійснення пасажирських перевезень; врегулювання земельних відносин; захист прав дітей.

У зв’язку із карантинними обмеженнями, що спричиненні поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS- CoV-2 та з метою зниження можливості зараження, виїзні прийомі керівництва районної державної адміністрації упродовж звітного періоду не проводилися.

Усі звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом звітного періоду, розглянуто в повному обсязі, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді. Кожна відповідь містить роз’яснення прав заявників.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux