Реалізуючи вимоги Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 103 з даного питання, районною державною адміністрацією вживаються необхідні заходи, спрямовані на вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, підвищення відповідальності керівників виконавчої влади на належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян та на розв’язання проблем, які спричиняють такі скарги.
Упродовж 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 201 звернення громадян, із них 39 письмових та 21 на особистому прийомі. На урядову телефонну ,,гарячу лінію” надійшло 141 звернення громадян.
Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян свідчить, що у 2021 році зменшилася кількість колективних та повторних звернень громадян, відповідно 8 проти 12 звернень у 2020 році та 8 повторних звернень проти 7 у 2020 році.
За тематикою звернень можна виділити наступні напрями проблематики:
На підставі аналізу листів та скарг жителів району спостерігається тенденція до збільшення кількості звернень, що свідчить про значний рівень занепокоєності серед громадян. Найбільш актуальними питаннями в територіальних громадах є земельні питання, питання призначення та виплати житлових субсидій та різних видів соціальних допомог, питання транспортного сполучення та екології.
Найбільша кількість звернень, що надійшла за звітний період до районної державної адміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня є від жителів, які проживають на території Кременецької, Шумської та Почаївської територіальних громад.
У зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом звітного періоду можна виділити питання отримання соціальних виплат та субсидій; здійснення пасажирських перевезень; врегулювання земельних відносин; захист прав дітей.
У зв’язку із карантинними обмеженнями, що спричиненні поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS- CoV-2 та з метою зниження можливості зараження, виїзні прийомі керівництва районної державної адміністрації упродовж звітного періоду не проводилися.
Усі звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом звітного періоду, розглянуто в повному обсязі, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді. Кожна відповідь містить роз’яснення прав заявників.