У соціальних мережах стартувала кампанія всесвітнього руху #GivingTuesday. Цього року міжнародний день добрих справ — Щедрий вівторок — відзначається 3 грудня. Щоб долучитися й показати свою небайдужість, бізнеси, організації та всі охочі можуть поділитися результатами благодійних проєктів та соціальних ініціатив, над якими працювали у 2024 році
Щедрий вівторок в Україні
Щедрі вівторки виникли у 2012 році у США, а в Україні з’явились у 2018 році за підтримки Zagoriy Foundation, БФ Tabletochki, Клубу Добродіїв й Українського благодійного форуму. Перші кілька років вони відповідали американській концепції дня добрих справ та об’єднували навколо себе людей, громадський сектор і бізнеси. До Щедрого вівторка проводили благодійні активності, акції, марафони, кінопокази та фестивалі соціальної реклами. Це був спосіб розвивати культуру благодійності та робити добрі справи назагал....
Проте з часом в Україні ця концепція зазнала впливу локальних реалій. На третьому році повномасштабного вторгнення волонтерство й донати — вже щоденна практика. Тож Щедрий вівторок трансформувався у проєкт, який досліджує феномен небайдужості суспільства, що допоміг Україні посісти друге місце у всесвітньому рейтингу благодійності (CAF 2022) та продовжувати боротися за свою незалежність. Сьогодні місія Щедрих вівторків — розвиток культури небайдужості та вдячності в Україні.
Щедрий вівторок 2024: як долучитися?
З 15 листопада до 25 грудня у соціальних мережах буде тривати комунікаційна кампанія #ланцюжок_небайдужості. Щедрий вівторок в Україні запрошує бізнеси, організації та всіх охочих підбити підсумки благодійності: поділитися результатами КСВ-проєктів та соціальних ініціатив, над якими працювали у 2024 році.
Долучитися може будь-яка компанія, організація, спільнота чи людина. Для цього потрібно опублікувати на своїй сторінці в Instagram або Facebook допис із підсумками благодійних проєктів 2024 року й додати гештеги кампанії: #ланцюжок_небайдужості #ЩедрийВівторок #GivingTuesday та/або позначити сторінку Щедрого вівторка в Instagram або Facebook.
У результатах можна зазначати не тільки суми зборів чи донатів. Команда Щедрого вівторка закликає підсвічувати всі аспекти допомоги: цілі соціального проєкту, охоплення, кількість залучених людей, історії тих, кому допомогли, кілограми зібраних продуктів/речей тощо.
Під час підготовки публікації з результатами, радимо відповісти на такі запитання:
Покрокову інструкцію та шаблони візуалів для публікації можна завантажити тут.
Більш детальну інформацію про Щедрий вівторок можна дізнатись за покликанням: