Щедрий вівторок — відзначається 3 грудня

У соціальних мережах стартувала кампанія всесвітнього руху #GivingTuesday. Цього року міжнародний день добрих справ — Щедрий вівторок — відзначається 3 грудня. Щоб долучитися й показати свою небайдужість, бізнеси, організації та всі охочі можуть поділитися результатами благодійних проєктів та соціальних ініціатив, над якими працювали у 2024 році

 

Щедрий вівторок в Україні 

Щедрі вівторки виникли у 2012 році у США, а в Україні з’явились у 2018 році за підтримки Zagoriy Foundation, БФ Tabletochki, Клубу Добродіїв й Українського благодійного форуму. Перші кілька років вони відповідали американській концепції дня добрих справ та об’єднували навколо себе людей, громадський сектор і бізнеси. До Щедрого вівторка проводили благодійні активності, акції, марафони, кінопокази та фестивалі соціальної реклами. Це був спосіб розвивати культуру благодійності та робити добрі справи назагал....

Проте з часом в Україні ця концепція зазнала впливу локальних реалій. На третьому році повномасштабного вторгнення волонтерство й донати — вже щоденна практика. Тож Щедрий вівторок трансформувався у проєкт, який досліджує феномен небайдужості суспільства, що допоміг Україні посісти друге місце у всесвітньому рейтингу благодійності (CAF 2022) та продовжувати боротися за свою незалежність. Сьогодні місія Щедрих вівторків — розвиток культури небайдужості та вдячності в Україні.


Щедрий вівторок 2024: як долучитися?

З 15 листопада до 25 грудня у соціальних мережах буде тривати комунікаційна кампанія #ланцюжок_небайдужості. Щедрий вівторок в Україні запрошує бізнеси, організації та всіх охочих підбити підсумки благодійності: поділитися результатами КСВ-проєктів та соціальних ініціатив, над якими працювали у 2024 році.

Долучитися може будь-яка компанія, організація, спільнота чи людина. Для цього потрібно опублікувати на своїй сторінці в Instagram або Facebook допис із підсумками благодійних проєктів 2024 року й додати гештеги кампанії: #ланцюжок_небайдужості #ЩедрийВівторок #GivingTuesday та/або позначити сторінку Щедрого вівторка в Instagram або Facebook.

У результатах можна зазначати не тільки суми зборів чи донатів. Команда Щедрого вівторка закликає підсвічувати всі аспекти допомоги: цілі соціального проєкту, охоплення, кількість залучених людей, історії тих, кому допомогли, кілограми зібраних продуктів/речей тощо.

Під час підготовки публікації з результатами, радимо відповісти на такі запитання:

  • Яким благодійним проєктом/збором ви пишаєтесь у 2024 році і чому?
  • Які були цілі й чи досягли ви їх?
  • Чи є цифри, якими ви хочете поділитися?
  • Який вплив мав ваш проєкт?
  • Хто допоміг вам втілити проєкт і кому хочеться подякувати?
  • Чому важливо бути небайдужим?

Покрокову інструкцію та шаблони візуалів для публікації можна завантажити тут.

Більш детальну інформацію про Щедрий вівторок можна дізнатись за покликанням:


сь!
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux