Інтернет-конференція

Сервіси податкової, які можуть стати у нагоді


Днями начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Тернопільській області Руслан КРИСОВАТИЙ під час Інтернет-конференції поспілкувався онлайн про електронні сервіси для платників.

В умовах дії воєнного стану важливим вектором допомоги платникам податків є саме електронні сервіси ДПС, які забезпечують спілкування з податковими органами дистанційно. Платники можуть отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, а також подати звітність до податкових органів без особистого візиту до служби.

Найцікавіші запитання та відповіді на них надаємо увазі читачів.

 

Запитання. Як здійснити вхід до Електронного кабінету?

Руслан КРИСОВАТИЙ. Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).

Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабiнету можна без ідентифікації особи.

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що одержаний у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, зокрема, безкоштовно у КНЕДП Інформаційно-довідкового департаменту ДПС. ЕЦП може бути як файловий чи апаратний ключ. Для зручності користувачів доопрацьовано програмне забезпечення. Відтепер вхід у приватну частину електронного кабінету платника податків можна здійснити без наявності файлового ключа. Зокрема із використанням хмарного сховища АТ КБ «Приватбанк»; інтегрованої системи електронної ідентифікації. (Система об’єднує всіх надавачів послуг електронної ідентифікації: електронний підпис, BankID, MobileID); Дія. Підпис.


Запитання. Які адміністративні послуги доступні для платника податків у воєнний час?

Руслан КРИСОВАТИЙ. Головним управлінням ДПС у Тернопільській області забезпечено безперебійну роботу усіх 17 центрів обслуговування платників та надання повного спектру адміністративних та інших послуг.

З переліком таких послуг, порядком їх надання всі охочі можуть ознайомитись на субсайті Головного управління у Тернопільській області у розділі «Діяльність» – «Адміністративні послуги». Тут же можна роздрукувати бланки заяв на одержання відповідної послуги та ознайомитись із взірцями їх заповнення.

 

Запитання. Зареєстроване місце проживання – м. Харків. Тимчасово проживаю у м. Тернополі. Чи можу я отримати свій ідентифікаційний код? 

Руслан КРИСОВАТИЙ. На сьогоднішній день значно спрощено процедуру одержання реєстраційної картки платника податків. Для цього можна звернутись особисто чи через уповноваженого представника із оригіналом паспорту у будь-який центр обслуговування платників. Посадова особа допоможе заповнити заяву, долучить скановану копію паспорта і надішле запит у Державний реєстр фізичних осіб. Після обробки запиту надійде картка з кодом. Уся процедура за відсутності обставин непереборної сили займе 20-25 хвилин.

Окрім того, можна самостійно заповнити заяву за формою 1ДР чи 5ДР без візиту в ЦОП у приватній частині Електронного кабінету в розділі ЕК для громадян. Після долучення сканованої копії паспорта, підписання та надіслання заяви заявник для отримання Картки платника податків може звернутися до контролюючому органу за місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу (за бажанням), вказавши при цьому код та назву контролюючого органу, до якого він буде звертатися (вибрати з переліку). У такому випадку довідка з кодом очікуватиме у вказаному ЦОПі.


Запитання. Що це за сервіс ДПС чат-бот «StopViolationBot»?

Руслан КРИСОВАТИЙ. Громадяни мають можливість у будь-який час доби, 24/7 та в будь-якому місці повідомляти податкову службу через чат-бот «StopViolationBot» в месенджері Telegram про відомі факти порушень законодавства, зокрема, щодо незастосування РРО/ПРРО, невидачу чеків; відмову у розрахунку банківською карткою; завищення цін на продовольчі товари, лікарські засоби; неоформлення трудових відносин з найманими працівниками; здійснення господарської діяльності без державної реєстрації.


Запитання. Чим корисний електронний сервіс InfoTAX?

Руслан КРИСОВАТИЙ. Сервіс InfoTAX надає платникам податків можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, результати обробки документів, строки подання звітності та сплати податків тощо. Сервіс актуальний для громадян та платників незалежно від обраної системи оподаткування чи їх організаційно-правової форми.

 

Запитання. Чи є сервіси податкової служби на порталі Дія?

Руслан КРИСОВАТИЙ. Діє низка сервісів податкової служби, доступна на порталі Дія в розділі «Мої податки», де платники можуть отримати інформацію про свої податкові дані, стан розрахунків з бюджетом, дані про банківські рахунки, а також мають можливість сплатити податки та подати декларацію.



Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux