ДО УВАГИ СТРАХУВАЛЬНИКІВ: ПОДАЙТЕ ВЧАСНО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗАСТРАХОВАНИМ ОСОБАМ!

Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області нагадує страхувальникам, що після отримання коштів за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності від Пенсійного фонду України потрібно у встановлені терміни здійснити виплату застрахованим особам коштів та протягом місяця з дня проведення таких виплат надіслати повідомлення встановленої форми про проведення таких виплат.

До впровадження технічних рішень щодо подачі повідомлень від страхувальників про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України зазначені повідомлення у паперовому вигляді приймаються, зберігаються і обліковуються в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Тернопільській області.

Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з повідомленням, або надано страхувальником безпосередньо до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області.

Зверніть увагу! У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснюють перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.




Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux