Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації упродовж 9 місяців 2021 року

Реалізуючи вимоги Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 103 з даного питання, районною державною адміністрацією вживаються необхідні заходи, спрямовані на вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, підвищення відповідальності керівників виконавчої влади на належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян та на розв’язання проблем, які спричиняють такі скарги.

Протягом 9 місяців 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 159 звернень, із них 26 письмових та 5 на особистому прийомі. На урядову ,,гарячу лінію” надійшло 128 звернень громадян.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, після проведення реорганізації районної державної адміністрації, затверджено графік прийому громадян в районній державній адміністрації від 07.04.2021 року № 01-11/02-29, графік проведення виїзних днів прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації від 07.04.2021 року № 01-12/02-29, графік проведення ,,гарячих” телефонних ліній керівництвом районної державної адміністрації від 07.04.2021 року № 01-13/02-29.

Протягом 9 місяців 2021 року проведено 2 усні прийоми, на які звернулося 5 громадян.

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 21 лютого 2008 року № 117 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідно до графіку проведення "гарячих" телефонних ліній (від 07.04.2021 року № 01-13/02-29), в районній державній адміністрації, в робочі дні з 9.00 до 16.00 год. функціонує постійно діюча ,,гаряча” телефонна лінія. За 9 місяців 2021 року громадян не скористалися послугами цієї телефонної лінії.

Графіки особистого прийому громадян головою та заступниками голови адміністрації, виїзних днів прийому громадян, роботи ,,гарячої” телефоної лінії направляються до територіальних громад району та оприлюднюються на офіційній web-сторінці районної державної адміністрації.





2

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян свідчить, що кількість колективних звернень за 9 місяців 2021 року становить 4, що значно менше кількості аналогічних звернень за 9 місяців 2020 року.

За підсумками 9 місяців 2021 року надійшло 3 повторних звернення громадян.

За тематикою звернень можна виділити наступні напрями проблематики:

  • Соціальна політика. Соціальний захист населення. За звітний період надійшло 103 звернень громадян (близько 65 % від загальної кількості звернень за звітний період).
  • Аграрна політика та земельні відносини. За 9 місяців 2021 року надійшло 17 звернень громадян (близько 11 % від загальної кількості звернень за звітний період).
  • Комунальне господарство. Надійшло 39 звернень громадян за звітний період (близько 24 % від загальної кількості звернень).
  • В районній державній адміністрації утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 06.05.2021 року № 99/02-07/1 ,,Про склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян”). За звітний період засідання комісії не проводилися у зв’язку із карантинними обмеженнями та з метою запобігання розповсюдження коронавірусної хвороби.

На підставі аналізу листів та скарг жителів району спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень, що свідчить зниження рівня занепокоєності серед громадян.

Найбільша кількість звернень, що надійшла за звітний період до районної державної адміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня є від жителів, які проживають на території Кременецької, Шумської та Почаївської територіальних громад.

В районній державній адміністрації організовано роботу щодо прийому звернень громадян, справи ведуться через СЕД АСКОД, що дозволяє більш ефективно реагувати на звернення, які надійшли до адміністрації.

Питання стану роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах при голові адміністрації. Готуються статистичні дані, інформація про питання, що відображають суспільно значущі проблеми, надається керівництву адміністрації невідкладно.

У зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом звітного періоду можна виділити питання надання одноразової грошової допомоги; отримання соціальних виплат та субсидій; здійснення пасажирських перевезень; врегулювання земельних відносин; захист прав дітей.

У зв’язку із карантинними обмеженнями, що спричиненні поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS- CoV-2 та з метою зниження можливості зараження, виїзні прийомі керівництва районної державної адміністрації упродовж звітного періоду не проводилися.





Усі звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом звітного періоду, розглянуто в повному обсязі, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді. Кожна відповідь містить роз’яснення прав заявників. Посадовими особами райдержадміністрації, її апарату вживаються заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян.


 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux