Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної військової адміністрації упродовж І кварталу 2022 року

Реалізуючи вимоги Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 103 з даного питання, районною військовою адміністрацією вживаються необхідні заходи, спрямовані на вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, підвищення відповідальності керівників виконавчої влади на належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян та на розв’язання проблем, які спричиняють такі скарги.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, після проведення реорганізації районної державної адміністрації, затверджено графік прийому громадян в районній державній адміністрації від 21.12.2021 року № 01-27/02-29, графік проведення виїзних днів прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації від 23.12.2021 року № 01-31/02-29, графік проведення ,,гарячих” телефонних ліній керівництвом районної державної адміністрації від 21.12.2021 року № 01-28/02-29.

Відповідно до затвердженого графіку проведення "гарячих" телефонних ліній (від 21.12.2021 року № 01-28/02-29), в районній військовій адміністрації, в робочі дні з 9.00 до 16.00 год. функціонує постійно діюча ,,гаряча” телефонна лінія. Упродовж трьох місяців поточного року громадяни не скористалися послугами цієї телефонної лінії.

Графіки особистого прийому громадян начальником військової адміністрації та його заступниками, виїзних днів прийому громадян, роботи ,,гарячої” телефонної лінії оприлюднені на офіційній web-сторінці Кременецької районної державної адміністрації.

Протягом І кварталу 2022 року до районної військової адміністрації надійшло 35 звернень, із них 7 письмових. На урядову ,,гарячу лінію” надійшло 28 звернень громадян. Із загальної кількості звернень надійшло 2 колективних та 2 повторних.

За тематикою звернень можна виділити наступні напрями проблематики:

Соціальна політика. Соціальний захист населення. За звітний період надійшло 23 звернення громадян (близько 65,7 % від загальної кількості звернень за звітний період).

Аграрна політика та земельні відносини. За І квартал 2022 рік надійшло 1 звернення (близько 2,9 % від загальної кількості звернень за звітний період).

Праця та заробітна плата. Надійшло 4 звернення громадян за звітний період (близько 11,4 % від загальної кількості звернень).

Питання освіти, культури та охорони здоров’я. Надійшло за поточний квартал 5 звернень, що становить 14,3% від загальної кількості звернень.

В районній військовій адміністрації діє постійна комісія з питань розгляду звернень громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 06.05.2021 року № 99/02-07/1 ,,Про склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян” зі змінами затвердженими розпорядженням голови райдержадміністрації від 16.12.2021 року №240/02-07/1 “Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 06 травня 2021 року №99/02-07/1”). За звітний період засідання комісії не проводилися у зв’язку із карантинними обмеженнями та з метою запобігання розповсюдження короно вірусної хвороби.

На підставі аналізу листів та скарг жителів району спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень, що свідчить про зниження рівня занепокоєності серед громадян (35 звернень за І квартал поточного року проти 47 звернень за І квартал 2021 року).

Найбільша кількість звернень, що надійшла за звітний період до районної військової адміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня є від жителів, які проживають на території Кременецької та Лановецької територіальних громад.

В районній військовій адміністрації організовано роботу щодо прийому звернень громадян, справи ведуться через СЕД АСКОД, що дозволяє більш ефективно реагувати на звернення, які надійшли до адміністрації.

У зверненнях громадян, що надійшли до районної військової адміністрації протягом звітного періоду найбільше виникало питань з приводу нарахування та виплати соціальних допомог та субсидій, питань праці та заробітної плати.

У зв’язку із карантинними обмеженнями, що спричиненні поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS- CoV-2 та з метою зниження можливості зараження, виїзні прийоми керівництва районної військової адміністрації упродовж звітного періоду не проводилися.

Усі звернення, що надійшли до районної адміністрації протягом звітного періоду, розглянуто в повному обсязі, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді. Кожна відповідь містить роз’яснення прав заявників. Посадовими особами адміністрації, її апарату вживаються заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux